Bu Blogda Ara

3 Şubat 2011 Perşembe

geçen zaman

uzun zamandır girmeye fırsat bulamıyorum.bu konuda kendime çok kızıyorum.ne hevesle başlamıştım oysaki.
an an kızımın gelişimini burda paylaşacam diye.olmadı yapamadım.bunun için sadece ve sadece zaman istiyorum.çok da zor olcak gibi geliyor en azından bu aralar ama fırsatını bulur bulmaz kısa notlar şeklinde telafi edecem inşallah.nerde kaldım nasıl başlıyacam tam olarak kestiremesemde geçen zaman içinde neler yaptık özet geçsem iyi olacak kanımca.

ipek böcüm o kadar hızlı büyüyorki yetişemiyorum desem yeridir.işe dalıp birşeyler için de geç kalmamak uğruna kızım yattıktan sonra evde hazrlıklar yapıyorum.benim için en zoruda bu olsa gerek

dilek ablasına baya alıştı çok şükür.ama boş vakit geçirmemeleri adına 1 haftalık program hazırlığı yapmaya çalışıyorum.evde yapabilecekleri aktiveteleri tasarla derken baya bir yorucu oluyor benim için.

bebeklikten alıştırdığım tracy yönteminin çok faydasını gördüm diyebilirim.selcencimin tavsiyesi üzerine okudum ve bir çok arkadaşımada tavsiye ettim.hatta yakında hamile olan bir arkadaşıma da hediye ettim .çevreden tepkiler almadım değil.ama ben ısrarla okudum .bire bir uygulamaları yapamasamda mantığıma uygun olanları seçtim ve uyguladım.çok şükür işe yaradı.ilk anne olacak adaylara da öneririm...

gelelim ipek böcümün kitaplara olan ilgisine..
kitaplarımızı çok seviyoruz.ilk kitabımız bebek koala banyoda.elinden hiç düşürmüyo.bende bu hafta rafa kaldırdımki özlesin sıkılmasın diye.hatta sehbanın üzerinde duran tüm kitapları kaldırdım.şuan sehbada adım adım eğitim setinin yolladığı hayvanları seviyorum var.kitabı tam olarak kavramasını istiyorum.kitapdaki bir çok etkinliği yaptık.ama yeni ay kitabımız gelmeden bunu tamamen bitirmiş olmamız gerektiğini düşündüm.1 haftalık süre sonunda  buda raftaki yerini alacak sanırım..

sihirli sepetimize devam.evde içine koyacak bir şey bulamaz oldum.malum karıştırmadığı yer kalmadı.yanında olduğumuz sürece hiç bir şeyden sıkılmıyo.kendi de bir şekilde oyun üretiyo.kule yapıp yıkmak  favorimiz.
bebeklerini ayağında sallamalar.geometrik şekilleri yerlerinden atmak,kalemle eline çizmek,laptapını açıp kapamak,abc şarkısını dinlemek,yapbozu genelde bozmak:),eşleştirme kartlarıyla oynamak gibi aktivitelerle zaman geçiriyor diyebilirim.

dans dans danssssssss . slow müzik duymasın.hemen kendi dilince dans diyip kucağına almamızı istiyor ve şarkı bitene kadar elli omuzumda kafasını yaslamış bir biçimde dans ediyoruz.kendinden geçiyor adeta.hatta uzun süre sabit kalınca uyuyacak diye tırsıyom ve müziğe eşlik edip dikkatini çekmeye çalışsamda hiç oralı olmuyo.kendini dansa o kadar kaptırıyorki ilgisini başka hiç bir şey çekmiyor.eeeee kollarımız kopsada babasıyla da dans ederek durumu biraz kurtarmış oluyoruz.

benimde gösler gidiyo. daha fazla yazmaya gücüm kalmadı.bilgisayar başında uyumadan ara versem iyi olacak.yarın benim içinde zor bir gün olacak.%70 görmeyen gözlerime lazerle çizdiriyorum.inşallah hayırlısı olur da dünyayı farklı gözlerle görme şansı bulurum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder